Alguien que haga tributo o sepa de IA me habla al priv

Alguien que haga tributo o sepa de IA me habla al priv #wY2PKOtq
Alguien que haga tributo o sepa de IA me habla al priv #wY2PKOtq

Comentariu

[șters] Manda dm para ia
Nenigg yo me hago tributo
Adăugați un comentariu

Mai multe postări